Мудра притча про самоцінність. Має прочитати кожна жінка!

 

Мудра притча про самоцінність. Має прочитати кожна жінка! 

Мандрували по світу два моряка, бажаючи знайти свою долю. Одного разу вони потрапили на острів. У вождя племені, яке жило на цьому острові, було дві дочки. І все як у казці: одна з них красуня, а інша – ну, в загальному, так собі.

І вирішив один з моряків одружитися з донькою вождя і залишитися жити на острові, про що він і повідомив своєму другові.

– «Ти прийняв правильне рішення, старша дочка у вождя дійсно дуже красива і розумна».

– «Друг мій, ти невірно зрозумів мене. Я вирішив одружитися на молодшій з дочок».

– «Ти зовсім втратив розум! Як можна пов’язати життя з такою жінкою?»

– «Рішення я прийняв, так і буде».

Нічого більше не сказав моряк і відправився в подальше плавання в пошуках своєї долі, свого щастя, а наречений залишився і пішов до вождя свататися. За місцевим звичаєм викуп платили коровами. Гідна наречена, що відрізняється красою і розумом, коштувала десять корів.

– «Вождь, я даю тобі десять корів за твою доньку і хочу взяти її в дружини».

– «Я згоден, ти зробив хороший вибір. Моя старша дочка варта твого викупу»

– «Ні, вождь, я беру в дружини твою молодшу дочку»

– «Не жартуй так, молодша дочка не варто такого викупу. Я чесна людина і більше трьох корів не можу взяти».

– «Але я хочу віддати за неї саме десять корів!»

– «Не варта вона цього. Я візьму п’ять корів, але не більше».

– «Десять корів і ні на одну менше – стільки коштує моя дружина».

Погодився вождь з наполегливим нареченим і молоді одружилися.

Роки летять, кожен з друзів знайшов свою долю, своє щастя і одного разу, через кілька років, причалив до острова корабель. Він належав другому з друзів. Моряк зійшов на берег, а на зустріч йому жінка неземної краси. У неї-то він і запитав, де знайти свого друга.

Прийшов, бачить, сидить його друг, навколо нього бігають дітлахи.

– “Як ти живеш? Ти щасливий?”

– “Я дуже щасливий!”

В цей час в будинок увійшла та сама красуня з берега, яка вказала дорогу до дому.

– «Познайомся з моєю дружиною».

– «Вибач друг, ти що, одружився вдруге?»

– «Ні, це все та ж моя жінка, моя дружина».

– «Однак вона так сильно змінилася. Як це могло статися?”

– «А ти запитай у неї про це сам».

Підійшов моряк до жінки, вибачився за нетактовність і запитав, як їй вдалося з поганулі перетворитися в таку красуню.

«ПРОСТО, ОДНОГО РАЗУ Я ЗРОЗУМІЛА, ЩО ВАРТА ДЕСЯТИ КОРІВ»
Нехай в житті кожної жінки буде чоловік, який так зможе підняти рівень її самооцінки, що вона протягом всього свого життя буде залишатися красунею.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

6 вправ для тимбілдингу